NU ÄR JAG FRIII

.. Och lovet är slut på torsdag. Jippi.. Fri en dag och det är imorgon, onsdag.
Men just nu är jag så himla jävla trött så jag vill inte skriva blogg. Men kände att jag var tvungen att lägga in att jag äääääääääääntligen är fri från all fotboll nu och väntar bara in pengarna runt den 25 januari. MUMS!

Hittade den gammal bild från Bulgarien resan 07 med familjen.
Alltid lika kul att titta på i efter hand...


Här är Jag, mamma och packningen när vi precis landat på Bulgariens flygplats.


Jag och Marcus vid poolen och käkar frukost.
Äääälskade deras varma mackor. Var det ända som gick att äta där..


Utsikten från balkongen.
Här ser man våran pool och även stranden. Snacka om bra läge!
Sunny Beach är det man ser längst bort.


Jag och mamma sitter och väntar på att mina systrar ska hoppa klart på studs mattan.


.. och självklart så skulle dom båda ha flätor dagen innan hemfärden för att kunna visa upp i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback