Sista dagen på jullovet

Sitter här och lägger in ny musik på mammas nya mobil. Jag är den ända i familjen som kan hantera en mobil och en dator så det jobbet blir alltid mitt. Har nyss färgat håret också. Tyckte att det behövdes lite på fyllning i hårbåtten eftersom jag har fått längre hår. Blev kanske en aning mer mörkt än vad jag är van med men jag vänjer mig väl snart. Snygg blev det iaf!

Skoldagen i morgon är så jävla onödig. Det ända jag har är Avstamp vilket innebär att vi ska börja med ett nytt projekt och det är ganska viktigt att komma på så att jag förstår vad man ska arbeta med. Får ju också träffa alla söta personer från skolan igen. De folket som jag inte har hunnit med att träffat på lovet, trist men sant..

Idag så ska jag absolut inte börja någonting mer ansträngande än att sitta vid datorn eller plugga. Fotbollen har verkligen tagit alla mina kraften och nu är det äntligen över. Men om ett år är det tillbaka. För det var riktigt jävla kul tycker jag. Fotboll är alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback