The Unborn ikväll!

Efter allt pluggande som jag nu håller på med så ska jag faktiskt för en gångs skull få njuta av kvällen genom att gå på Bio med Gustav (igen). Den här gången blir det ingen komedi utan en Thriller/skräck istället. Mycket "roligare" om ni frågar mig. Har sätt fram emot att se den här filmen ett tag nu eftersom jag älskar Skräck. Och på bio duken är ju allt mycket äckligare. Kommer ihåg när jag och David såg Snakes on a Plane på bio förut. Fyfan vad äckligt det var med alla dessa ormar. Små var dom ju inte heller. Usch!


Men bäst att jag går tillbaka till mitt pluggande nu innan mamma kanske inte släpper i väg mig ikväll. Skulle ju vara trist. Måste även prova mina två bas linnen från JC som jag köpte idag när jag var inne i stan, en snabbis efter skolan. Behövde verkligen ett par bas linnen. Grått och mörkblått blev det.

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi jag såg också snakes on a plane med min dåvarande pojkvän, fifään va jag skrek :'D älskar iaf skräckisar jag med (a)



sv: gaah, så du är också van med kommentarer som: tjena dvärgen & hur lång är du egentligen? ;)

2009-01-28 @ 17:06:48
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback