Vinterkräksjukan

Satan, helvete, skit, ANUS!
Jag som aaaaaaaaaaaaaaaldrig blir sjuk ska just blir sjuk den veckan som jag absolut inte kan bli sjuk på. Chris Brown konserten är imorgon och jag skiter i hur sjuk eller hur illa månde jag är, för jag kommer sitta där och skrika ändå. Har verkligen sätt fram emot det här ända sedan biljetterna släpptes eftersom jag satt där redo kl 09.00 på morgonen för att beställa dom bästa sittplatserna. Då finns det ju inte på kartan att jag ska bli sjuk!? Fuck vinterkräksjukan!..

Mådde så jävla dåligt går att jag inte ens orkade sitta vid datorn. Det ända jag lyckades prestera igår var att ta ett bad och gå på toaletten. Sen låg jag bara där resten av timmarna och kollade på tv, försökte få i min alvedon eller saft och främst försökte jag att sova. Sov ingenting natten mellan tisdagen och onsdagen, jag bara spydde och spydde. Men inatt så fick jag iaf sova ut. Riktigt skönt var det, nästan som en snövit sömn.

Har inte fått i mig någonting i mat väg heller sedan tisdagens middag. Bara en rostad macka, nyponsoppa och som sagt saft. Så nu tror jag att det är dags att försöka med lite frukost. Men jag vill samtidigt inte äta eftersom det känns som om jag bara kommer få upp det igen. Inte mysigt.. Och inget ni behöver veta detaljerna på heller! haha!

Det bästa med det hela är att min feber iaf har gått ner från 39,8 till normalt nu. Men vem vet, den kanske stiger igen till kvällen.. Hoppas inte!


Kommentarer
Postat av: s

stackare gumman

2009-01-22 @ 16:34:43
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Elina

Det där med febern läste jag fel och uppfattade som vikten först så blev lite orolig över dina tankegångar! Haha! Men krya på dig Natalie! :)

puss

2009-01-22 @ 17:47:18
URL: http://elinali.blogg.se/
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak om du gillar chris! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Lämna en kommentar ifall du gillar något så blir jag skitglad! Peace -uwantit.blogg.se-

2009-01-22 @ 18:34:43
URL: http://uwantit.blogg.se/
Postat av: boysen illustration

Usch, stackars! Har precis avverkat årets influensa och tackar gudarna för att jag slapp vinterkräksjukan. Krya på dig!

2009-01-23 @ 10:02:31
URL: http://boysenillustration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback