Husvagns semester 'DAG2'


Visingsö
Där var jag och familjen på en cykel tur idag. Alla hade cykel med sig förutom jag så egentligen var det tänkt att jag skulle åka bakom mamma. Men hennes cykel pallade inte oss båda. Men vi hade sådan "tur" att vi hittade tandemcyklar att hyra. Så pappa lämnade kvar sin cykel vid hamnen och delade med mig. Aldrig mer säger jag, livsfarligt!

Annars gick allt bra, kanske lite väl mycket klag av Hanna men hon kom över det efter en glass. Vet inte riktigt hur långt vi cyklade men ca 2 mil tror jag att vi hamnade på. Ca 3 timmars cykling. Råkade även köra över min "kära" lilla syster med mammas cykel. Hahah... Oops..(A)

Ön var riktigt fin och jag ångrar inte att jag följde med. Vi hann även precis hem till husvagnen innan regnet kom, snacka om tur!
  Nu väntar lite grillad mat och regnet håller sig borta. Har precis slutat att regna här. Hoppas som sagt att det håller i sig, annars får jag sova i en bassäng av vatten på golvet här ute.. Inte okej!
Fick även med mig en magnet där ifrån, precis så som det ska vara. Hann aldrig köpa en t-shirt.

Bjuder på en bild bomb från dagen.


Pappa och jag med våran Tandemcykel utanför någon gammal borg.


Familjen på båten över.


Pappa, Wilma och jag utanför något konst tempel.


Jag idag / Systrarna igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback