Husvagns semester 'DAG4'

Soooooooooool.
Yes idag så var det stek hett, kunde fan inte ligga still en sekund i sängen utan att bli svettig. Men jag lyckades ändå sova till halv 2 i värmen och med allt ljud. Underbart härligt.

Imorgon så lämnar vi Gränna bakom oss och åker mot Danmark med husvagnen.
Ska som sagt blir skönt att få se nya vyer. Är as taggad på Köpenhamn, då träffa lite folk och få lite drag. Sen så kommer ju fotbollen, den som jag inte kan vara utan.

När vi kommer till Danmark och Norge så kommer jag inte att kunna blogga längre. Trist att inte kunna uppdatera er och kunna skriva minnen. Men mamma säger att det blir för dyrt så får väl lyssna på henne..
Men kommer att ta fram datorn i bilen innan vi åker över för en sista uppdate om läget, vädret osv!

Ikväll så ska vi äta mat vid hamnen. Muuums, tror jag ska satsa på en hamburgare.

Ego bilder från igår kväll.
Tagna av min syster. Kunde ha blivit bättre, men men!







Kommentarer
Postat av: ffay [ foto,vardag & mode ]

Hej ! Tack för all hjälp med designerna jag gjort åt andra o mig själv förut dåda .. dina bakgrunds designer är asbra !

2009-07-17 @ 20:36:48
URL: http://ffayrouz.blogg.se/
Postat av: jonas björk

åååh snygging ;D

2009-07-18 @ 02:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback