I'm hoome bitches!

Och så var man tillbaka i regniga Sverige, lagom brun och bakis.
Men det blir väl ändå fest ikväll ser det ut som. Ska ut till Knivsta och till min lilla Banan där ute. Han har saknat mig så mycket så kände att det är dags nu. Vill verkligen inte lova någonting om hur kvällen kommer att sluta.. Men alkohol, IGEN blir det iaf.

Magaluf 09 var helt underbart kul med mina tre söta små flickor. Fest, sol, alkohol och killar var det som gällde hela veckan ut och snacka om drag. Magaluf är ingenting som man missar här i livet. Har du inte vart där så ska du tamefan åka dit! Men skippa att betala 300kr för att gå in på BCM. Uuuusch vad det sög.

Bilder blev det i mängder och massvis med nya, härliga kontakter.
Men just nu så hittar jag inte min sladd till kameran så bilderna kommer upp senare förhoppningsvis. Just nu är det bara mat och packning som gäller. Pusspådej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback