Konsten att inte frysa när det är kallt

Vi hade så mycket bättre väder förra året vi var här. I år är det bara en jävla massa kalla vindar och solen tittar bara fram ibland. Nu kommer jag ju aldrig lyckas ha kvar brännan som jag byggt upp. Vart är mitt solarium!?

Aja men sitter här men en skål ny poppade popcorn så jag är nöjd. Fast skulle inte banga på lite värme som sagt.
    Idag så blev det lite minigolf med Hanna och Pappa. Själv så spelade jag inte eftersom jag vet hur dålig jag är på golv och pallade inte tappa humöret för det, vilket min syster gjorde totalt!
Jag hade fullt upp med att hålla räkningen och spana in killen i kiosken. Kan ju säg att han även spanade in mig, en läkerbit kan man väl säga. Tyvärr så var han upptagen ikväll, men han skulle jobba imorgon så kanske tar en sväng förbi där. Vem vet. En vän skulle inte sitta fel.

Som ni ser så var syster mycket sur. ha!
Gick visst inge bra för henne..


Tror att det blir hemfärd imorgon eller tidigt på lördag morgon eftersom pappa ska på möta angående cupen i Danmark, I Danmark på söndag. Ska bli skönt att åka vidare och uppleva nya saker och länder. Har aldrig riktigt vart i Danmark för att kolla runt, mest bara för att passera.
Sen väntar ju två otroligt roliga cuper att få döma. För mig är det 100% att jag får döma Norway cup i Norge men vet inte riktigt hur det blir med den Danska cupen än. Han sa att vi skulle kolla upp det när vi kom ner och var framme. Får hoppas på det bästa!

Nu ska jag hoppa i sängen med datorn och underhålla mig med msn ett tag till innan jag somnar.
Imorgon väntar en ny dag. Hoppas på sol!

Kommentarer
Postat av: mina

vilken fin blogg! :)

kolla in min blogg också. ;)

2009-07-17 @ 17:21:56
URL: http://minatjeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback