Lördag morgon

För er som undrar så hann jag aldrig riktigt dammsuga igår. Tvätten, solningen och duschen tog helt över städningen och när jag väl trodde att jag hade tid så fick jag oväntat besök av några gamla skol kompisar. Syyynnd (not*).
Det blev lite CSI, öl, godis och Guitar Hero. Som vanligt d.v.s. Känns som om jag aldrig kommer att komma ifrån det där jävla spelet. Även fast det är sjukt kul så tröttnar man till slut. Fast jag tror ändå att det är dags att skaffa en till gitarr och två konsoler till.

Nu blir det frukost, solning och dammsugning. JAG LOVAR!


Har äntligen fått bort fotbolls-brännan på benen och självklart så bjuder jag på en morgon bild av mig.
Äääälskar den där Aros tröjan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback