Mitt i natten ute i Gränna

Ligger i förtältet och kan verkligen inte sova..
"Råkade" gå och lägga mig lite för tidigt och nu kan jag tydligen inte somna om. Attans!
  Kallt är det också, men inte tillräckligt kallt för att inte kunna svettas under täcket. D.v.s så där jobbigt kallt. Vilket gör det ännu svårare att sova. Suck!

För övrigt så fick jag mina polkagrisar idag/igår. Allt blev självklart lakrits förutom knäck klubban. Åååh vad det är gott första dagarna, sen tröttnar man och känseln i tungan försvinner. Yeey! hahah

Kanske dags att ge sig fan på att sova nu men sitter mitt uppe i deep talk med Kinell liksom. Ofta man bara släpper det? (saknar dig till tusen btw!) Sen så har Jens även lovat att underhålla mig snarast möjligt. Sen när man får ligga här och lyssna på vattnet när det slår in mot hamnen och stranden är det ju inte helt fel heller. Så mysigt!

God natt(!)


Systrarna och jag vid stranden igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback