Segis

Vill bara sova bort hela dagarna eller åka tillbaka till Magaluf. För det här suger. Ofta man vill vakna till detta väder, det har inget att erbjuda. Slaaaaask!

Resten av min sommar har inte så mycket att bjuda på. Har egentligen ingenting mer stor in planerat. Hoppas väl på en till fotboll cup att få döma så jag får lite mer pengar. Inte för att jag har ekonomiska problem den här sommaren som jag hade förra. Men det är ju aldrig fel med pengar, eller hur?;)

Tror att det blir en till husvagns semester som förra året med familjen. Men den här gånger så drar vi ner till skåne, helsingborg, Danmark och kanske t.o.m Norge. Kan blir kul faktiskt! Men får se hur det blir med det.

Saknar Spanien och Magaluf :(

Puss bild från Grabbarna Grus Beach Club. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback