Vad har hänt?

Ja du, mitt liv är en aning annorlunda just nu. Har slutat att umgås med mina flickor eftersom dom ändå inte hör av sig eller vill träffas så skiter jag fullständigt i det. Har andra vänner att umgås med också. Tycker bara att det är en aning konstig att man snor kompisar så där? Men det är lugnt, jag vet att du inte har lika många kompisar som mig så det är ju klart att jag delar med mig. Men det är fan inte meningen att du ska vända dom emot mig och total dissa mig. Herregud...

Hur som helst så har Linus kommt in i mitt lilla liv och börjat ta över all min tid. Har inte festat på ett bra tag nu, men jag trivs med det jag har nu så jag klagar inte. Känns bra av en konstig anledning.
Har lämnat allt annat och alla andra åt sidan ett tag så nu är det alla ögon på dig som gäller.


My baby

Idag så är det även bara 12 dagar kvar till Magaluf. Kan inte tänka på annat än det just nu. Kommer bli så jävla kul att bara lämna Sverige bakom sig och satsa till 110% hela veckan. Men innan det så blir det ju Aros med pappa och gänget. Underbart kul. Hoppas på fint väder och bra stämning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny kille? Snabba ryck...

2009-06-20 @ 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback