12 mars

Dagens namsdag:
Viktoria

Natalie Viktoria Jannerstad Rönnerstedt. YEEEY, glöm inte att gratta mig någon gång under dagen!

Sådär ja. Känns som om livet har tagit en ny vändning när det gäller mig. För helt plötsligt så går allt som jag vill ha det. Nu får vi bara hoppas att det håller i sig hela vägen ut. Speciellt när det gäller uthyrdning av lokalen som jag ska ha till min 18års fest. (kommer mer om den senare)
Idag vaknade jag av ett samtal från en mamma som sökte barnvakt till sina barn. Jag la ut en annons för ett tag sen men hade helt glötm bort den, och igår kväll så fick jag ett mejl. Hon lät mycket intresserad av mig och på söndag så ska jag över på middag och lära känna familjen lite mer. Hon lät verkligen trevlig över telefon, hoppas att hon är lika trevlig i verkligheten.
Allt detta sökade efter någon som söker barnvakt är bara ett extra jobb för att få in så mycket pengar som möjlig till sommaren. Så den kan bli exakt som jag vill ha den. Så nu, om allt blir som jag förväntat mig så kommer jag att rulla in pengar både från fotbollen, jobbet och extra jobbet. Underbart!

Nu ska jag fixa klart min inför skolan så att jag inte kommer försent.


Bilden är tagen av Michaela i början av andra ring.

Kommentarer
Postat av: Paulina

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN NATALIIIIE :D (Viktoria)

<3

2009-03-12 @ 16:18:22
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback