Back in bed

Sååådär, klockren seger med 2-0 till united och ny design på bloggen.
Kan det bli bättre? - Jo sovmorgon imorgon till kl 13:00. MUMS!

Bye, bye Zlatan!..

Kvällen tillbringades som sagt på Stabil, sportbaren precis vid mig med Lukas, Jimmie, Dogge och till min förvånad Mmalte. Kvinnan som inte ens gillar fotboll. Haha, hon satt med ryggen vänd mot duken hela tiden. Taskigt läääge. Träffade även på Lina, Storebror och Linn under kvällen.
Matchen var ganska så bra av det lilla jag såg. Vi satt liksom läääängst bak och jag hade verkligen krogens längsta killar framför mig. Min typiska otur eller vadå?! Kvällen var trevlig och självklart så höll mmalte inte hela matchen ut. Hon och Dogge drog efter ca 60 minuter spelade. Kul att ha dig där en stund iaf baby.

Men nu ska jag återgå till mitt TV tittande och koncentrera mig på min konversation med Tolle på msn.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback