Blir fan inte friskt

Helgen har verkligen dödat mig. Men nu är jag uppe igen med tuppen och ska snart iväg och bli sminkad. Jaaapp, jag ska sitta modell idag kl 10:00 för Makeup institute. Blev jätteförvånad när dom ringde mig igår kväll mellan mina sista matcher på kvällen. Tyvärr så är det ju en ganska så knasig tid eftersom jag egentligen ska gymma då. Men jag tänkte ett det ändå var okej den här gången eftersom jag ändå är sjuk och inte kan träna.
(kan inte lova bild, men hoppas på en!)

Som sagt, helgen har vart riktigt jobbig. Fotboll hela jävla tiden, både i snö storm och i bara kyla. Inte konstigt att jag inte blir frisk. Men vafan är det pengar som jag verkligen behöver som står på spel så är det ju klart jag stället upp. Förlorade ändå cs 500-600 kr i lördags eftersom snön förstörde planen så två av mina matcher blev inställda. Ovanligt?... MEN om man ska se positivt på det hela så tjänade jag ändå ihop ca 1200kr. WOOHO!

Nu ska jag springa iväg ut i köket och äta sen ska jag dra mig vidare till Odenplan. Hoppas jag orkar hela dagen i skolan nu, så jag inte behöver gå hem igen. Mår som sagt fortf. inte helt hundra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback