Dagen efter svidar alltid lika mycket

men denna svider fan mest. Har dömt fotboll ute i älta hela dagen. Gick upp 6 för att döma kl 08:00 till 19:30. Förjävligt! Men samtidigt så jävla värt pengarna, 1200kr. Muuums!
Meeeeeen iaf, back to the big paaarty! Linas födelsedagsfest var riktigt jävla lyckad, iaf enligt dom flesta jag pratat med. Själv blev det nog för mycket av det goda så jag drog hem ganska tidigt med tanke på att jag skulle upp tidigt också. Smaart flicka! Är också jävligt stolt över mig själv att jag lyckades göra ALLT på listan i det tidigare inlägget. Brukar aldrig lyckas med det annars.
Sjäääääääälvklart så var kameran med hela kvällen. Fick även några klagomål över att jag var över allt och fotade för mycket. Äsch, foton är det roligaste som finns dagen efter.
Träffade även några gamla och även nya kompisar igår. Alltid lika roligt att träffa folk. Thaaaanks for everything Lina och Emelie. Puss på er!

Resten av kvällen ska gå åt att ligga i sängen och bara slappa. Kanske även får besök senare ikväll om jag har tuuur. Fuck Caroline af Ugglas som gick vidare också, hatar dig ditt fula fan!


Vi är alltid lika söta

Mer bilder hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback