Fuck snön!

Nu går det för långt. Bara för den här jävla snön så går jag misste på ca 600kr. Fyfan... Pengar som jag verkligen behöver just nu också. Eftersom det är så mycket snö ute just nu osv så är de flesta fotbollsplaner ospelbara vilket innebär att dom inte alls behöver en domare. KUL!
Just nu gick jag från att ha 3 matcher till 1 match, och jag vet inte ens om den heller blir av.. Så egentligen skulle jag ha en match kl 11:00 och en till kl 13:00 på Essinge IP. Men nu är det ju bara vänta till kl 14:30 som skulle bli min sista match för dagen,  på Hägerstensåsens IP. Om den nu blir av, hoppas inte.. Är så jävla seg iaf. Jag har ju en viktig middag ikväll som jag måste vara pigg till!

Så jag tror att jag går och lägger mig en stund nu så får jag se vad som hände senare. God natt!

(EDIT ca 5 minuter efter att jag stängt av datorn och gjort mig iordning för sängen: Middagen blir inställd pga sjukt barn och den sista matchen blir såklart också inställd. KUL DAG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback