Goooodmorgon, fast ändå inte

Först vill jag bara säga att jag har helt glömt bort att bertätta att jag har sätt den nya filmer Slumdog millionaire. Såg den i söndags med John, fast jag egentligen skulle vart hemma och pluggat. Men när helena ring och frågade om vi skulle med henne och någon av hennes kompisar på bio så kunde jag inte säga nej. Haha, tyvärr så blev det ju inte som planerat. Helenas kompis hade redan sätt slumdog millionaire som jag och John verkligen ville så. Så isället för att välja en helt annan film så delade vi på oss. Ber om ursäkt för det Helena! <3
Hur som helst så var filmer riktigt bra. Den var ganska så förutsägbar men det gjorde den inte sämre för det. Förstår verkligen varför det har fått alla dessa priser. Så jag rekommenderar starkt att gå och se den på bio eller ladda hem den, direkt!



Tyvärr så förlorade AIK igår med 4-3 hemma på Hovet. Hade verkligen velat vart där och stöttat dom men hade som sagt andra planer på G. Nu får vi bara hoppas att vi spöar Södertälje imorgon där ute. För upp ska vi och ingen annan jävla stans!

Jobbet kallar på mig nu så det är dags att lämna dator och ät lite frukost innan jag ska åka.
(Btw så har min kvinna lämnat oss nu. Tror att hon är uppe i luften någonstans och skriker rösten av sig. HAHA! Ses nästa lördag baby, och glöm nu FAN inte min kylskåps magnet!)

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har!! Ska vi följa varandras via blogglovin?? =) Kram

2009-03-14 @ 22:53:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback