Hatar dagen efter

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. - DET BORDE INTE FINNAS NÅGON DAGEN EFTER!
Och jag kommer aldrig att ge mig in i leken om den har någonting med vodka att göra igen säger jag bara. Fyfan vad illa man mår både under kvällen och efter. Tyvärr mer under... Missade ju efterfesten!..

Aja men jag lever iaf och jag har inte blivit av med någonting heller. + att jag hade riktigt jävla kul igår och jag fick dessutom träffa min efter längtade kvinna och en massa andra gamla ansikten. Så det kallar jag en bra kväll!
Bildbomb kommer senare när Helena orkar lägga in bilderna på datorn....
______________________________________

Idag blir det bara att ligga i sängen med datorn i knät och kolla på TV4 Sport. Just nu är det Leksand som spelar om att ha en chans att ta sig upp och senare är det Rögle - AIK som jag absolut inte kan missa!
Efter det är det även två La Liga matcher, b.la Barca som spelar. Snacka om hääärlig kväll framför TVn. Ska bara fixa en påse chips och en skål popcorn samt någonting nyttigt att dricka så är den räddad.

Men innan jag får göra någonting sånt kul så måste jag först skriva ett nytt och bra CV och sedan skicka iväg det lite här och var. För nu börjar det närma sig att skaffa ett sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback