HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

Äntligen, för fan! Guud vad jobbig den här veckan har vart.
Jag pallar fan inte att sluta kl 15:50 en dag till alltså. Fan, helgen är inte heller så lugn av sig. Ska jobba imorgon från 11:00 till 16:00 och sen förväntar jag mig att få träffa min underbara vän Matilda svärdh SNORRE! På söndag så är det match som vanligt, men den här helgen är det faktiskt bara en match. Synd, jag som behöver pengar..

Jag tycker verkligen att jag är värd en riktigt rolig helg nu. Därför värmer jag upp kvällen med Tee just nu i en stooor, stor grön kopp (mycket viktigt information..*) och sedan tacos med familjen. Kanske gå ner och solar också om jag känner för det. Skulle verkligen behöva lite brunare kropp och en powernap på samma gång.

Kvällen är inte bestämd än, men jag vet iaf att jag ska ut med Paulina och Helena. Sen så ville flera hänka på, som te.x Misiu och Oscar. Jimmie är ju alltid in räknad eftersom vi hänger varje helg verkligen. Får fan se till att hitta någon kul fest nu, annars får vi tagga vidare till imorgon!

Nu ska jag tydligen hjälpa mamma med att göra tacos..


Jag och Mmalte för en vecka sedan. SÖTA VI ÄR!

Kommentarer
Postat av: J e s i

Jag skulle gärna ha en brunare kropp haha ;D

2009-03-20 @ 20:45:33
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej fin blogg du har! :D

Vill du kanske lägga till mig på bloglovin :D

2009-03-21 @ 11:38:47
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej fin blogg du har! :D

Vill du kanske lägga till mig på bloglovin :D

2009-03-21 @ 11:38:50
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback