Hemma kväll på en lördag?..

Händer det verkligen om man heter Natalie Jannerstad Rönnerstedt. Ja.. Man kan ju undra!
Sjuk är jag fortf. iafoch rösten har bara blivit värre gånger tusen. Låter som en jävla gubbe som har en tratt i halsen fast ändå värre. Men det jobbigaste är inte hur jag låter utan att det gör ont och vägrar försvinna..

Gårdagen dårå. Kanske ska ta den i helhet också. Egentligen så är det inte så mycket att berätta eftersom vi var så jävla sega på att dra oss ut. När vi väl kom ut till den festen som vi egentligen skulle på från första början så var klockan runt tolv, halv ett. Festen var väl mer chill krök och lite dålig stämning ibland mellan vissa.
Jag säger bara att vi glömer allt och blickar framåt. Hoes before bros!!



Just nu så ligger jag fortf. i min sängen med min söta lila hund Eddie. Han brukar aldrig vilja vara i mitt rum men nu gör han tvärt om. Varje gång någoting låter så springer han ut och kolla läget, sen springer han tillbaka och lägger sig här bredvid mig igen. Sötnos.
Funderar på att kanske gå upp och äta frukost och fixa till mig innan Tor kommer förbi. Vi ska nämligen kolla fotboll ikväll och lite Robinson. Hoppas på chips och dipp. Skulle jag verkligen behöva nu efter allt säng liggande.

AIK VANN ÄVEN HEMMA IGÅR MED 2-0 ÖVER VÄXJÖ LAKERS. SYND ATT MAN INTE VAR DÄR..
KOM IGEN GNAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback