I LÖÖVE SPORT!

Hade helt glömt bor kvällens match. Skulle egentligen ha gått eftersom jag hade så mycket tid, men tyvärr så hade jag mina tankar på annat. Absolut inte borta från AIK eftersom söndag är det ända jag tänker på just nu. Allsvenskan kommer äntligen igång igen. Sen får vi ju inte glömma bort Leksand borta på torsdag heller, men fotboll är roligare.

Kvällen blev lyckad eftersom vi vann nästan redan efter första perioden med 3-1. Hääärligt att sätta lita mål nu så att vi fortf. har en chans att gå upp. För upp ska vi fan! I år eller nästa.
Det var även fotboll på Råsunda redan i helgen. AIK tog emot GIF Sundsvall hemma och vann med 4-1. Härligt med seger på första matchen. NU väntar bara Halmstad nu på söndag. OJOJOJ vilket drag det kommer att bli. Har saknat det. <3
15:00 på Råsunda, be there!

Sverige spelade även mot Portugal i lördags och lyckades hålla nollan och även lika. 0-0 och ganska så tråkig match. Ronaldo var inte så värst bra och Zlatan var inte med. Ack, ack, ack. Men 0-0 mot Portugal är ändå jävligt bra för att vara Svenska fotbollslandslaget.
Men Henke var iaf med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback