Onsdag mitt i veckan

Dålig, sämre och sämst på att uppdatera under vardagarna har jag märkt. Men jag har ändå inte så mycket att tillägga än att jag går i skolan eller åker in till stan ibland, och hur intressant är egentligen det?..
Hursomhelst så har jag blivit mycket bättre på att gå i skolan också. Hela veckan är fortf. grön och jag känner mig riktigt stolt. Var även grön hela veckan innan lovet också. Det händer inte ofta.

Idag blev det först gym på morgonen i ungefär en timme, innan jag och Helena var tvungna att springa iväg på Projektstöd innan lunchen. Efter skolan så drog jag in till Åhlens Cafe och satt mig för att plugga lite innan Tolle skulle komma in och göra min sällskap i ca 30 minuter innan sin hemfärd för att jobba. Sen när jag väl hade lämnat honom vid pendeln så gick jag tillbaka för att möta upp Mmalte och hennes mamma Marie. Dom skulle shoppa lite inför Egypten som dom nu åker till på Lördag. Kommer sakna min söta apa :(. Efter att jag och Mmalte hittade likadana skor, hon ett par svarta och jag ett par vita så drog jag mig hemåt för middag.

Ikväll är det Ronaldo vs. Zlatan igen och nu gäller det för Manchester united att vinna den här matchen. Jag och Lukas ska gå ner till sportbaren här där jag bor och sätta oss och titta. Kanske bli en och en annan Pizza också om vi känner oss hungriga. Hoppas bara på bra platser.

Fotbollen har även börjat ordentligt nu igen. Dömde min första cup för året hela lördagen, om vi inte räknar med ST-cupen. Det gick riktigt bra och helt plötsligt var jag 1200kr rikare. Sen hade jag även en P14 eller P15 match på söndag som jag tjänade mycket på. Ska döma samma lag igen nu på söndag. Hoppas det blir bättre väder än vad det var då, = regn och snö..

Måste även plugga lite idag inför Natur - och samhälls provet på fredag.
Bäst att lägga på ett kol så jag hinner med att möta Lukas nere i tunnelbanan 19:51.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback