PAAAARTYYYY!

Imorgon så blir min lilla flicka stor. Självklart är det Lina jag pratar om. Henne jag känt hela mitt korta lilla liv och imorgon blir hon 18. Tyvärr så får jag vänta två månader till och lite till..
Men självklart så är det fest som gäller, fest i lokal och fest med massvis med nära och kära till oss båda. OJOJOJ VAD HÄR SKA FESTAS. LOVAR ER ATT DET KOMMER KOMMA UPP BILDER I MÄNGDER FRÅN ALLA MÖJLIGA HÅLL!
Sitter ju nu och fixar den sista musiken inför imorgon kväll. Måste ju se till att det bli bra musik och inget skit. Ligger uppe i kring 200 låtar just nu och det är inte allt. Mums!

Imorgon kommer det blir riktigt stressigt. Ska hinna med att:
  • Gymma kl 09:00 (fast jag egentligen börjar 10:00).
  • Gå i skolan (onödigt).
  • Lämna in mina skor för om klackning.
  • Byta en sak i stan.
  • Städa mitt rum (ser förjävligt ut, och då menar jag mer än vanligt).
  • Äta!
  • Sola.
  • Sova.... (powernap)
... Innan alla flickor kommer hit och vi ska börja fixa oss och föra. Sen drar vi oss ner till båtklubben vid  21:00 - 21:30 tiden.
Men nu ropar verkligen sängen. PUUUUUUUUUS

Lina och jag under lovet i Vällingby.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå där :) Känner du igen mig? jag känner iallafall igen dig :) trevligt igår? kram

2009-03-07 @ 13:26:30
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, härligt. Jag lägger till dig. =)

2009-03-07 @ 21:52:55
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback