Plugga, hugga och tugga!

Sitter ï skolan med Paulina i ett basgruppsrum på plan två. Här sitter vi och väntar på Helena som snart ska dyka upp och på att matsalen ska öppna så vi kan gå och käka lunch. Egentligen borde jag plugga just nu eftersom jag har prov kl 13:00. Meeen det är inte så lätt. Tycker ändå att jag kan det mesta så ett G kommer nog inte vara så svårt att nå. Förhoppningsvis.

Första lektionen gick bra. Somnade aldrig och den var faktiskt ganska så intressant. Roger pratade om stress och hur vi skulle lägga upp våra två veckor som kommer eftersom vi ska anteckna allt vi gör. Pinsamt värre, men satsar man på ett MVG i Idrott och Hälsa så är det väl bara att köra hela vägen ut!
Skippade även Gymmet idag eftersom det var frivilligt och som sagt, jag måste plugga som satan!

Nu är det väl dags att sätta igång med pluggandet. Så inte hela fredagen går åt helvete...


Jag, Paulina och Helena på Linas 18års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback