Sjuuuk

Japp, då var det över för min del.
Helgen är äntligen här. Ingen skola igår, idag eller imorgon. Skönt.
Även fast det suger att vara sjuk!

Ni vill inte ens veta hur jag låter just nu med min hals.
Det låter som jag vet inte vad. Men vackert är det inga iaf. Får knarka ihjäl mig med host medicin och host tabletter till helgens cup och matcher. Så jag inte blir utskrattad av små barn. Typ det värsta som kan hända.

Men nu när jag har så mycker tid över så kanske jag kan ladda ner lite Gossip Girl avsnitt eftersom jag har halkat efter så mycket. Sen kanske jag kan pligga lite också OM det blir tid över för det ^^ höhö

Fast just nuuu.. Känner jag för PLOPP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har glömt bokstaven E i ditt efternamn "rönnerstedt" uppe till vänster i "fakta-rutan"

2009-03-26 @ 20:56:37
Postat av: Natalie

thanks!

2009-03-26 @ 21:25:44
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback