Stackars fönserputsaren

"Vilken jävla cp är det som har ställt skorna precis innanför dörren.." är det första jag skriker när jag kommer hem. Först trodde jag att det var Tobias (min morbror) som var på besök för att hämta Eddie eller någonting liknande. Men sen i samma sekund som mamma sa "Men Natalie!" och samtidigt som jag hörde någon främmande röst skratta så kom jag på att fönsterputsaren skulle komma idag. HAHAHAHAHA! Hoppas att han inte tog allt för illa upp, förlåt!

Hade matematik prov idag som första lektion kl 10:00. Trodde att det skulle gå mycket, mycket bättre eftersom det verkade så lätt att göra under lektionerna. Men när man väl satt där utan hjälp så blev allt plötsligt så mycket svårare. Allt stannade och jag kunde inte ens räkna ut första talet. Men som tur var så släppte allt efter en stund och sedan flöt det någorlunda på. Kan ju inte säga att jag är super nöjd över min insats idag. Men jag får hoppas på det bästa. Har så jävla mycket annat att tänka på så har inte tid med ett omprov till...

Skulle egentligen ha åkt till Tolle idag efter skolan men när jag fick veta vad det nya projektet handlade om idag, så fick jag panik. Fyfan vad mycket prov vi kommer att ha varje vecka. Minst två st... DET ÄR OTROLIGT HÅRT, JOBBIGT OCH SVÅRT! Som sagt.. Skolan har blivit mer allvarlig nu, tyvärr!
Så nu kommer min mesta fritid att gå åt alla rester och mer plugg har jag tänkt. Orkar inte ha så mycket skit i trean. Men först ska jag sova en stund så jag orkar med allt.

(Hälsodagboken går också riktigt bra. Skriver varje dag och har börjat tänka på vad jag äter mer och mer. WOOHO!)

Kommentarer
Postat av: mutti

snyggt jobbat!

2009-03-17 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback