tänker inte vara sjuk längre!

Nu har jag fått nog. Min hals blir inte bättre och nu yrar det i mitt lilla huvud så fort jag bara ställer mig upp. Och folk förväntar sig att jag ska kunna ta mig till skolan. Yeah right!
Som sagt så ska jag döma fotboll ikväll och ingenting kan hindra mig från det. Jag behöver pengarna och om jag klarar att springa omkring i denna kyla så borde jag klara av att gå ut med mina sötnosar senare ikväll också.

Att jobba imorgon kommer inte ens på frågan. Tänker inte antränga mig att ens försöka. Det där jobbet får mig bara att spy + att jag inte har tid iaf. BLÖ PÅ BK!

Men nu är jag inte sjuk längre. Jag vägrar!!!! Har precis käkat gröt till frukost för att göra mig lite starkare och har precis klätt på mig. NU väntar jag bara på min räddare i nöden. Min kvinna, mmalte! Woohoooo. Hon får hela mig från detta elände.

Har även blivit barnvakt nu för två söta barn ute i Tyresö. Saga och Love hur söta som helst. Finns även en gullig hund att ta hand om på samma gång som heter MMALTE. HAHAH! Klockrent.

"BABY, HÄR KOMMER JAG!"


Superduper gamalt kort på mig och mmalte.
Ett av de första tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback