Tjenixen

Har egentligen ingenting speciellt att skriva eftersom det inte har hänt någonting speciellt sedan sist jag skrev och därför att jag är så himla trött just nu så jag orkar inte ens anstränga mig med att försöka få ut någonting mer vettigt än detta:
skolan tar kol på mig och jag menar det. Jag orkar inte med mer skit nu. Ska gå och lägga mig efter maten. BLÖ!

Det roliga med dagen var när jag och Helena testade olika tandkrämer till våran naturkunskaps redovisning. Efter sista och fjärde gången så hade jag fan ont i käken. Fyfan... Att äta godis efter var ingen höjdare precis. Smakade bara äckel mint och var enbart starkt.

Natalie, jag, me och I skaffade även bilddagbok igår kväll. Hade så jävla tråkigt att jag skaffade mig en sådan där emo sak. Så i stället för att bomba min blogg och mina facebook album med bilder så kan jag bomba bilddagboken istället. YEEY

Föresten... Vafan är det för fel på Sveriges väder? HATA!!!
Ge mig sommar, sommar och MER sommar!

Bara för det så bjuder jag på bilder från Alanya i sommras!


Mmalte, jag och Marcus


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du va på första bilden <3

2009-03-29 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback