Trött, seg och uttrååkad

Sitter och klickar runt på facebook. Har absolut ingenting bättre för mig. Och även om jag skulle ha det så skulle jag ändå vara för trött för att kunna utföra det. Och om jag nu ändå skulle orka utföra det så skulle allt bara blir fel.

Var tillbaka i skolan idag. Åkte direkt till skolan efter sminkningen. Eller först sprang jag in på pressbyrån och köpte mig en ost och skink macka, mörkt bröd. Sen sprang jag även förbi/in på EH och köpte mig en chai latte så jag skulle vakna ordentligt. Sen gick jag från gullmars till skolan. Varmt och härligt väder. Dock en aning för blåsigt för min del d.v.s mina rinnande ögon.

Har missat sjukt mycket skit i skolan. Juste, SKIT! Fast ändå saker jag måste göra för att klara andra ring som jag LÄTT kommer att göra om du frågar mig. Kanske inte om du frågar min mamma, men hon har ändå ingen aning om mig och skolan. Så fråga mig!

Nu gnäller hundfan så dags för mig att springa ut på en promenad innan jag bäddar ner mig i sängen eftersom jag är så himla trött.
(Väntar fortf. på bilderna från sminkningen i förmiddags. Dom kommer så småningom.)


"Hundfan" <3 babbyyyboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback