16 mars

En viss liten söt pojke tar upp den mesta fritiden jag har, vilket innebär dålig uppdatering av bloggen. Hade ju lovat mig själv att bli bättre på att skriva. Inte för att bli populär utan för mitt eget bästa. Det roligaste med att skriva blogg är ju när man kan gå tillbaka och titta på gamla inlägg och bara garva ihjäl sig. Inte sant?

Skoldagarna blir bara längre och längre.. Börjar snart tröttna igen och skippa dom flesta lektionerna. Nu när jag äntligen hittat tillbaka till skolan. Har vart grön typ 99% nu i några veckor. Känner mig otroligt duktig. Hoppas bara att jag orkar hålla humöret uppe nu när vi slutar 15:50 varje jävla dag!..
Dom säger nu att det börjar bli tajt med tid och lägger in späckade scheman ända fram till sommarlovet känns det som. Det är förjävligt, och riktigt jävla osmart av skolan. Nu när dom också har tagit bort vår sovmorgon på torsdags förmiddagarna.

Kom just hem från en match på Västberga IP. Fick ett sent samtal igår om en match idag. Snacka om att vara ute i sista minuten. Men eftersom alla mina matcher sket sig i söndags så tyckte jag att det passade bra med en match idag så jag kan jämna ut min ekonomi. Matchen var mellan Älvsjö IP F96 och Bagarmossen F96. Älvsjö körde över Bagis med 8-1 och matchen gick bra för min del. Blev en aning mycket spring p.g.a alla jävla kontringar men det gick bra.
Nu ska jag gå ut och äta, duscha, skriva hälsodagbok och sen lägga mig i sängen och kolla på CSI och sen Ballar av stål medan jag pluggar inför matematik provet imorgon bitti.


Bild på "glada och berusade" jag i lördags på Jakobsbergs pendeltågs station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback