Vad fan hände Sverige!?

För mig som inte tittade på finalen av Melodifestivalen så behöver jag lite hjälp här. Vad fan var det som hände Sverige, hur fan kunde Caroline af Ugglas nästan vinna hela jävla skiten!? Hade det hänt så hade jag fan gått under, för då hade vi verkligen skämt ut oss själva. Aja om någon har lust att berätta vad alla andra fick för plats så lyssnar jag gärna.. Kul att Malena Ernman tog hem hela skiten men hade faktiskt hoppats på något annat.


Malena Ernman

Gårdagen tog hårt.. Nästan för hårt. En Jimmie som var mer full än vanligt, för mycket dricka i kroppen, missade tåget som vi egentligen skulle ta, fest ute i skogen. Ja dessa meningar säger väl det mesta om kvällen. Dock var det kul ändå. Är glad att vi valde denna fest och ingen av de andra så jag är ändå nöjd. Kunde ha vart lite mindre runt om fötterna på hem vägen kanske, men som tur var så hade jag Tolle där hela tiden. Tack baaaby!
Om jag fick bestämma såhär i efter hand så hade det fan vart skönare att bara stannat hemma och kunnat vakna upp i sin egen säng utan en större bakfylla och ångest efter hur jag skämde ut mig igår. Haha. Även fast det var grymt kul!
"Ugglan säger: UUUUUUHH, UUUUUUUH!"
(Bilder kommer nog senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback