Borta bra men hemma bäst

Oooh yes, hemma idag också. Eller jag var i skolan imorse, men gick hem p.g.a olika anledningar som jag inte behöver ta upp just nu. Men jag var iaf i skolan och gick hem. Trodde att jag skulle orka tillbak till kl 13:00, men icke!
Istället blev det film med mamma och pappa. YES MAN för tredje gången nu. Men jag kan inte få nog, den är så himla jävla bra!!!

Har blivit lite ändrade planer nu också. Egentligen så skulle jag ju till Jeromes land ikväll, men så blir det inte nu. Istället så ska jag faktisk för en gångs skull stanna hemma och vara med Adam ikväll. Oväntat men sant. Vet inte om jag kommer att kunna hålla mig inne, men jag får försöka! Det blir väl antagligen mys och film.

Någon som har någon bra film att föreslå?

Men imorgon är det fortf. som bestämt, fest hos Nattis. Får hoppas på det bästa, och självklart så kommer kameran att vara med.

Nu måste jag återgå till pluggandet eftersom jag inte är i skolan. Har så jävla mycket skit att ta igen nu, p.g.a att jag har skippat det vid tidigare tillfälle. Typiskt mig... Måste hinna med en del innan mina två matcher ikväll också. Drar väl hem ifrån vid 17:03. Dags att packa väskan så att allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback