Myspys

Man kan ha kul utan alkohol.
Alkohol får en bara att glömma alla problem och ha kul för stunden.


Igår blev ingenting som planerat. Lucas tog tjugo år på sig att komma hit, men under tiden så tog jag mig an att gå ner till Konsum och handla jordgubbar och lite glass. När jag kom upp igen så gjorde jag i ordning allt och sedan satt jag mig i vardagsrummet med musik på högsta volym och sen försvann jag bara ner i datorn.

När han väl kom så var det dags för det goooda. Tog som sagt inte så lång tid innan allt var slut och gud så gott det var. Spanska jordgubbar, muums!
När vi väl hade suttit och pratat ett bra tag och kollat runt på datorn ett tag så var det dags för middag. Självklart så fick Lucas fixa det. Det fick bli falukorv och pasta. Men tydligen så låg korven i frysen och inte kylen vilket gjorde det en aning svårt att skära i. Så det fick bli micron ett tag. Lucas tog ut den i precis lagom tid men jag sa åt honom att stoppa in den i ca två minuter till. Hahahaha, sen blev det kokt korv. hahahah! Jag som ville ha kall korv.. :(

Vid 20:00 - 20:40 tiden så kom Paulina och Oscar hit också. Tanken var väl att vi skulle föra lite här innan vi skulle vidar på fest. Men det blev aldrig så. Jag och Paulina fixade oss och allt men vi slutade ändå upp inne i mitt rum, i min säng sittande och läsa min gamla dagbok högt. Guud vad många minnen som kom upp i huvudet. Kul var det!
Till slut så bestämde vi oss för att det fick bli en mys kväll. Då var väl klockan runt 01:00. SÅ det var bara för Lucas och Oscar att gå ner till statoil och köpa chips och dipp.
Men nej, nej. Varför skulle dom ner till statoil när dom kunde ta mina systrars sparkcyklar. Ja absoluuut! HAHAHA!! Så klockrent.
Det fick bli the uninvited med lite läsk. Mys vi hade! Kul att man kan göra annat än festa också.


Lucas och Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback