Första helgen i november 2lax9

Ska nu då försöka planera upp min helg för er.
Även för mig själv så jag får lite mer/bättre koll.

Fredag:
Förmiddag - Praktik 08:00 - ca 11:30 (ledig från skolan)
Eftermiddag - Åka och titta på ny telefon?!
Kväll - Utgång eller mys?

Lördag:
Förmiddag - Snöbollen fotbollscup 10:00 - ca 12:20
Eftermiddag - Svenska cupen final, AIK - Göteborg 16:00
Kväll - Utgång med flickorna!

Söndag:
Eftermiddag - Snöbollen fotbollscup 13:30 - ca 15:50
Kväll - Vara med Rasmus / plugga



Hej MIN nya telefon. Fuck iPhone, den här är bättre och snyggare.
Plus att jag kan hantera den också X) Den ska jag inhandla.

Idag har jag för övrigt vart på kurs med pappa.
Det var kul men alldeles för mycket gubbar för min smak.
Vi avrundade kvällen med att köpa en en rada brownie. MYYYMS!

Ikväll blir det porr!
Nu väntar sängen, puuuss

Kommentarer
Postat av: elina

varför köpte du en ny?? du köpte ju en samsung nyss? :P

2009-11-08 @ 23:00:42
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback