Hemma kväll.. typ

Stannade hemma igår istället för att gå ut och va jättebakis idag.
Eller jag var inte hemma men inte ute på krogen heller.

Kände att det var bäst att stanna hemma eftersom det var fredag den 13de.
Sen så ville jag inte vara bakis idag eftersom jag har fyra matcher att döma.
Blir ingen utgång ikväll heller tror jag eftersom jag har tre sena matcher åt helvete.

Känns som om helgen kan bli en hel vit helg.
Skulle vara underbart coolt för att vara mig. MEEEN man vet aldrig;)

Nu måste jag dra till Essinge för att döma Reymers - AIK F15.
Kan bli kul. PYSS


Bjuder på en jätte gammal bild..

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dig?

fin blogg :)

2011-01-09 @ 01:43:16
URL: http://photostylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback