Nej men vadå mycket plugg!?

Tycker du!??!?!!?!?..
GALET MYCKET RESTER JAG HAR.
Och tänk då på att detta är bara rester.
Inte prov som jag har innan jul.

Skolan vill döda mig......

Här är min underbara lista över allt jag har att göra i rester.
Alltså prov jag skippat sedan skolan börjat:

Psykologi A
* Grupper och Roller
* Utvecklingspsykologi
* Behovspsykologi
* Inlärningspsykologi

 

Filosofi A
* Identitet

 

Historia B
* Perspektiv
* Analysen

 

Pedagogiskt ledarskap
* Inlärnings projektet

 

Estetisk Verksamhet / Bild
* Projekt glödlampan / text kvar

 

Matematik C
* Polynomfunktioner
* Rationella uttryck

 

Engelska C
* Läxor x 10

 

Kuuuuuul med skolan. Eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback