NOOWAYYY

Fuck it. Fuck it. Fuck it. JUST FUCK IT!

Så nu har jag fått ut mina aggristioner och är redo för att skriva ett ordentligt inlägg.
Heeeeeej bloggen! Eller?..

Vet inte riktigt hur min kväll ser ut eftersom jag inte får tag i någon som jag vill gå ut med.
Visst får man alltid tag i någon, men alla är inte så roliga.
Fan vad jag vill ha en tvilling i dessa lägen!

Gjorde provet idag som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Gick till skolan bara för det. Hah! Det händer inte ofta.
Men fick ju MVG så det var värt det.

Efter provet så åker jag till stan med mina två älsklings pojkar och tog en varm choklad och lite Cola.
Sen åkte jag hem och tog en powernap på typ tre timmar.


Kinell & Robin

Nu är det dasg för kvälls maten.
TAAACOOOOSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback