Rolighetsteorin

Kikade in lite på min vän Elinas blogg och hittade något som kallas för Rolighetsteorin.se.
Hur fucking jävla kul och smart som helst. Synd bara att jag missade det när dom väl höll på.
Folk måste verkligen ha undrat.

Men det är ju självklart att man prövar på de nya sakerna eftersom dom sticker ut från din vanliga vardag. Vem gör inte saker som sticker ut ur din vanliga tråkiga vardag? Men riktigt smart som sagt! Ta en titt!


Haha kommentaren på slutet är bäst. "Ingen slår vårt highscore, YEEAAH"
HAHAHAHAHHA!

 

Nej nu ska jag sova och tagga till för matte C imorgon kl 08:00.
För övrigt så hade jag full närvaro hela dagen idag. Första måndagen sedan jag började skolan typ. hah


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha, jag la också märke till den kommentaren, "INGEN SLÅR VÅRT HIGHSCORE!" ;)

2009-11-24 @ 10:24:28
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback