This is hot and this is not!


1. DIN SKO - NEW ARRIVALS!
Måste köpas. Har spanat in flera stycken på webben nu och jag känner att det snart är dags att åka in och pröva mina nya älsklingar. Jag är typ kär. Jag behöver verkligen nya party skor också. GOGOGO!



2. CHRIS BROWN!
Han är äntligen tillbaka på rätt spår och jag bara älskar alla hans nya låtar. När hans nya skiva kommer ut ska jag fan ha den. Jag bara måååste ha. Finns inget bättre än CB. Nästa konstert i Sverige ska jag också på. Nattis, hänger du med då också?!


3. MAMMAS POJKAR!
Jag fastnade direkt när jag såg mitt första avsnitt. Varför har jag inte tittat på det tidigare. Herregud, sen ska vi inte ens prata om HUR SNYGG TIM ÄR!? Jag döööörrr.. Jag skulle lätt aldrig banga!

Det går på torsdagar kl 20:00 TV4. Titta! Du kommer inte att ångra dig. Tjejernas fåniga tjafs är också kul att garva åt. Det gör såå min torsdag hel.



4. POJKVÄN!
Finns inget mysigare än att ha en pojkvän att ligga och mysa med i detta omysiga väder. Har du ingen så ska du absolut ut på jakt redan nu! Själv så tror jag att jag redan har hittat min söta lilla drömprins, eller!?..



1. FORTFARANDE HÖST VÄDER I DECEMBER!?
Vart fan är vintern och all snö. Jag börjar tröttna på hösten totalt nu. GE MIG SNÖÖÖ!!!!


Vart fan är liksom detta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback