Vi går mot dubbeln(!)

Försökte att updatera från tågen på väg hem, men lyckades inte. To bad.
Orkar tyvärr inte säga så mycket mer just nu mer än att jag äntligen är hemma igen.
I mitt rum, i min säng, men tyvärr inte ensam.. BLÖÖB!

Har saknat Stockholm.

Självklart var man också på Råsunda från 19:00 till runt 20:40 och fira guldet tillsammans med ett fullsatt råsunda (där dom släppte in).
Fick gråta mig in på norra för att det var så jävla fullt. Men är man söt som jag så funkar det mesta. HÖHÖ!

Nu tar vi cup guldet på lördag också. Råsunda 16:00. BE THERE!

Men nu ska jag sova inför morgon dagen!
Vet att ni har saknat mig, men nu är jag tillbaka!

GUUUULLLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback