We could make love like we are in love

Jag har börjat tänka efter.
Allt detta som jag har missat och måste göra i stress och efterhand är inte kul.

Nu gör jag istället allt när det ska göras så jag slipper skiten.
Håller på att göra mig av med min långa lista just nu. Det går faktiskt bra.
Har pluggat två dagar i rad nu. Igår skrev jag klart en hel uppsats om Vygotskij.

Idag blev det ca två timmar innan jag var tvungen att dra till min futsal kurs.
Men två timmar är riktigt bra. Hade jag vart i skolan den tiden som jag egentligen borde ha vart så skulle jag inte ha fått ett piss gjort. Känner mig grymt duktig. Jag blir lätt klar med listan innan jullovet. Eller?

Futsal kursen gick iaf bra. Var ensam tjej som vanligt, men det är ju i den miljön som jag trivs bäst. Höhöö.. Synd bara att det blev en jävla försening p.g.a köerna på ca 45 minuter..

Efter kursen så mötte jag upp mor och far i medis för att äta sen kvällsmat.
Slutade med att vi ändå åkte hem och gick till tre vänner.
Blev någon slags pasta och en öl. Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag sova.
Imorgon är det ju engelska C!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback