Göteborg på torsdag

Såg att kissie också skulle dit på torsdag. Hoppas inte vi sitter på samma tåg.

Hur som helst så ska iaf jag dit på torsdag och kommer hem på måndag.
Blir alltså kvar där resten av höstlovet. Ska bo hos lilla Andreas och vi ska väl i princip bara festa, festa och festa. Ska bli kul att se hur man gör det i Göteborg. Hoppas bara inte att det blir för mycket alkohol så jag "råkar" gå vilse eller något liknande.


Andreas och Jag.

Dags att tvätta lite kläder och kanske börja planera hur jag ska få plats med allt i en liten resväska.
Skulle se jävligt konstigt ut om jag kommer med en stor resväska när jag bara ska vara borta i 5 dagar.

Det luuktar choooockladbollar.
Tror det bakas i köket, dags att dra sig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback