På dåligt humör

Finns inget värre än när kvällens planer förstörs.
Sen att jag hade super tidigt match och att jag var tvungen att sova bort hela dagen efter det, gör inte saken bättre. Cupen var inte ens värd att döma. Fick skit dåligt betalt och sen var det allt för långt borta. Även om det var smidigt att ta sig dit så var det sjukt jobbigt.

Detta har alltså förstört hela min kväll.
Sen trodde jag att min kväll redan var bestämd. Skulle inte gå ut ikväll utan jag skulle sova hos en kompis och bara mysa. Men han blev sugen på att gå ut istället och det är som sagt inte jag så där sprack det. SKIT BRA...
Tänker dock inte sitta och vänta på ditt samtal som jag nu redan har gjort i två timmar.. BLÖ!

Får väl gå och lägga mig snart igen så att jag kommer upp tidigt inför matchen imorgon.
Har en del att göra innan jag kan börja dra mig till solna.

Detta får typ bli allt för ikväll.
Om ni har tur så kanske jag kommer in med ett inlägg till. Men det ser inte ljust ut.
Tror jag ska träffa Lucas istället. Han får mig på bra humör!


Två bilder från Rhodos 09


Kommentarer
Postat av: Thildooos

Åh, inte bara jag som är på dåligt humör idag :(

2009-10-25 @ 17:21:45
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback