This is hot and this is not!

Har vart dålig på att uppdatera denna kategori.
Ska försöka bättra mig. Lovar!



1. Topp striden i Allsvenskan!
Finns ingenting som det är mer fokus på just nu än slaget om SM-guld och cup guldet. Det står till största delan bara mellan AIK och IFK Göteborg.
Med 4 matcher kvar att spela i Allsvenskan så ligger AIK just nu i ledning med 1 poäng. Alla har spelat lika många matcher och nu är det bara att vinna som gäller om AIK ska vinna. Det är vårt år i år. VI TAR DET HÄR GNAGET, KOM IGEN!


2. Pilot Stockholm!
Krogen dit alla går och alla vill. Då menar jag verkligen alla. Tror inte att det är p.g.a att fitt Kissie är värd där på fredagar utan för att det verkligen är ett toppen bra ställa att gå till.
Visst, det står att det är 20 års gräns. Men jag har inte haft några problem att komma in där, så chansa. Men glöm inte att ställa er på gästlistan. Den hittar ni på FB!
Super skön musik, bra lokal och alltid trevligt folk!
Gratis inträde innan kl: 22:00. Efter kl. 22:00 = 100kr / Sergelgatan bredvid Punkshop, mittemot Mcdonalds



3. Stora halsdukar!
Finns i alla butiker, överallt. Det är bara att skaffa dig en nu! Finns inget skönare att ha nu på hösten och även till vintern. Ett par passande vantar sitter också bra! Gogogo!



1. Kissie vs. Dessie / Dessie vs. Kissie!?!?!?
VAFAN ÄR DET FRÅGAN OM. Jag blir så jävla trött på dessa människor. Vet fan inte varför jag läser deras bloggar, men kan inte sluta. Det är så jävla roligt och patetiskt att man fastnar för skiten.
Men det mest tragiska är att dom skriver om samma skit också och sen skriver hur mycket den ena härmar den andra osv, osv.. GUD VAD TRÖTT JAG BLIR!
Kan ni inte bara slå ihop eran jävla blogg eller köra eget race. Eller det kanske är meningen att ni ska skriva samma skit och lägga upp likadana bilder!?

JAG FÖRSTÅR INGENTING!!!
ÄCKLIGA OCH UPPBLÅSTA JÄVLA FJORTISAR! Istället för att sätta massa smet i läpparna kanske ni borde sätta in mer IQ!

Kommentarer
Postat av: s

haha bäst fruun :D fast tyckte inte pilot var så bra förrutom musiken den var grym men det var så jävla trångt där inne.



sen kissie och dessie HAHHAHAH fattar exakt vad du menar när man väl börjat läsa går det inte att sluta trots att det är största skiten man måste bara kolla vad dom skriver liksom :P haha :D

2009-10-06 @ 23:17:18
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: s

haha asså det var ju helt okej :D men vi måste dra ut snart i alla fall<3<3

2009-10-06 @ 23:22:28
URL: http://swipeme..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback