Dålig uppdatering i helgen

Föörrlååt för dålig uppdatering i helgen. Men som ni vet så hade jag Andreas från Göteborg här och vi hade fullt upp med att lära känna varandra och med mina matcher osv. Men nu har han lämnat Stockholm och jag är äntligen tillbaka i samma spår igen. Yeey^^..

Matcherna som jag hade i lördags gick bra för att inte ha stått i mål på ett och ett halvt år. Men annars så sög jag totalt. Usch vad besviken jag var på mig själv. Men, men.. Med lite träning så är jag snart på topp igen förhoppningsvis. Får se hur mycket mina knän klarar av. Har grymt ont i vänsta nu och det vägrar att gå över. Har för övrigt ont i hela kroppen, men vad ska man göra?!
Första matchen slutade 8-4 och den andra med 7-0. Släppte alltså in hela 15 mål i lördags. FYFAN!! Men aldrig tvåsiffrigt i någon match. WOHO! höhö...

Hade även två matcher igår då jag dömde. Dom gick som vanligt bra. Inga konstigheter.

Idag så är det bara Tullinge knatteskola som ska fixas, sen ska jag hem och lägga mig. Min kropp är totalt död egentligen. Förstår inte ens att jag orkar röra på mig. Jävla virus som gör mig sjuk...

Bild från mmaltes födelsedags firande på Klubb Onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback