Göteborg here I come

I morse (eller var det igår?) så fick jag mina beställda biljetter av SJ. Ska nämligen åka till Göteborg under höstlovet. Match biljett eller inte men Göteborg ska jag till iaf. Finns ju annat att göra än att gå på IFK Göteborg - AIK även om det egentligen är allt. Sen har jag ju min Andreas att umgås med och hans axel att gråta över.
Bilr även Liseberg när man är där nere och hälsar på. OM jag ska åka allt! Förra gången man var där (2001?) så var man ju för kort för det mesta..

Men innan det så ska ju Andreas komma upp och hälsa på mig igen. Vi hade det ju sååå mysit sist. I miss you babe!


Bild jag tagit från Aroscupen i sommar.
Ensam basketboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback