Håltimme i skolan

Har absolut ingenting att göra och har håltimme till kl. 12:00. Då kan man ju lika gärna passa på att blogga.

Dagen kunde inte börja sämre. Träffade på tre puckon för mycket i morse och där var morgonen förstord. Sen så gick inte tvärbanan hela vägen, utan den vände i gullmars vilket ledde till att jag fick gå sista biten och där med kom jag försent. Underbart!
Får väl hoppas på god skolmat, om nu det kan inträffa.

Annars mår jag faktiskt prima. Tog en lååång och härlig dusch i morse så nu är jag pigg inför kvällen barn/hund passning och träningsmatch. Vet att doktorn sa "ingen träning på hela veckan", men jag kan inte sitta still. Sorry doktorn för att jag är en bad girl.


Bjuder på den här otroligt coola bilden.
Är man kort så är man (A) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback