Igår

Känner att min uppdatering var lite dålig igår så jag tänkte att jag kunde fulla i alla tomma rum idag istället!?

Hade inte så mycket tid att sätta mig ner och skriva blogg eftersom jag var uppe på benen hela tiden och kunde inte sitta still.
Tisdags kvällen spenderade jag med Kalle, The Girl Next Door och fotboll. Var trevligt att träffa honom efter vårt lilla bråk som vi hade där ett tag. Men nu är det fixat och vänner igen. Yey!

Igår morse så var han fortf. kvar så det blev frukost tillsammans med DNsport och frallor. Eftersom vi redan hade bestämt typ tre dagar innan att vi skulle ha träffats igår så körde vi bara på våra planer som vanligt. Han skulle följa med mig som stöd hos tandläkaren vilket han också gjorde. Hade inga hål eller några problem, ska nog bara vara lite duktigare på att borsta dom sa hon och köpa en el tandborste.

Sen blev det en tur till ringen för att äta Gyros. Precis som i Grekland. Snacka om att jag fick minnen tillbaka när jag satt där och åt (med fel person?) hah. Vart var Paulina liksom!? Men det var nästa lika gott som i Rhodos men för att vara Sverige så var det super gott. Kalle fick även smaka det för första gången och han älskade det precis som jag. BRA SKIT!


Gyros på Rhodos i Old Town

Efter att vi käkat så hade jag en aning bråttom hem eftersom jag skulle in till Globen och möta Modin och Rille för att gå på hockey. Säsongens första match och den var mellan AIK - Malmö Redhawks. Självklart så vann vi med 4-3 efter förlängning. Underbart, VI SKA TILLBAKA!
(Fick även med mig ett litet nr från kvällen. HAHAHA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback