Ledig imorgon

Blir att åka tillbaka till tandläkaren för min del imorgon. Måste laga mitt gamla hål eftersom det ger mig ilningar i tänderna varje gång jag äter eller dricker. HAHAH, nu lät det exakt som på reklamen!!
För första gången så tajmar tandläkar tiden exakt med skolan också. Min tandis tid är 13:00 och eftersom dom ska laga ett hål så lär det ta ett tag, vi säger ca 1 timme.
Första lektionen i skolan börjar 12:20 = jag hinner aldrig till tandis om jag går på den. Andra lektionen börjar 13:35 = då sitter jag i tandläkar-stolen fortfarande...

Kan inte bli mycket bättre än såhär!
Får se vad jag ska göra av morgon dagen. Har ju trots allt två sextondels final matcher på kvällen. Två st F13 på Farsta IP. Hoppas på det bästa. Ska göra mitt bästa också!


Passade även på att köpa match biljetter till Svenska cup finalen eftersom årskorten inte funkar och även till bajen derbyt när jag var i stan. Nu är jag redo och klar inför guld och seger! HIT ME

Men på söndag är det Elfsborg som ska krossas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

byt header

2009-09-30 @ 02:02:52
Postat av: NATALIE

JAG SKA!! Idag faktiskt

2009-09-30 @ 11:15:47
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback